vineri, 26 aprilie 2013

INSECTE

Saptamana trecuta am studiat insectele si nu prea am avut timp de blog,dar o sa pun cateva poze de la panoul grupei.Am inceput saptamana cu studierea insectelor,observarea lor,am invatat poezia ,,De pe-o buna dimineata,care o sa o scriu imediat,am desenat albinute,fluturasi,buburuze si carabusi.La matematica ne-am jucat cu albinuta Maia si am ajutat-o sa ajunga la stupul ei.La pictura am realizat prin indoirea hartiei fluturasi,la abilitati practice am realizat prin lipire o buburuza.Iar la muzica am invatat cantecul,, Licuriciul,,si ne-am jucat,,Albinutele vin la flori".Bun,sper ca nu v-am plictisit si va pun cateva imagini,nu prea multe .


-De Pe-o "Buna Dimineata"
        Otilia Cazimir

De pe-o „buna dimineata”
Cu tulpina de cârcel,
A sarit un gândacel
Cu mustatile de ata.

Alti gândaci, marunti si rosii,
Care-si poarta fiecare
Ochelarii pe spinare,
Dorm la soare, somnorosii!

Iar pe-un fir de papadie,
Ce se-nalta, drept, din iarba,
Suie-un carabus cu barba,
În hainuta aurie.

Suie, mândru si grabit,
Sa vesteasca-n lumea mare:
- Preacinstita adunare,
Primavara a sosit!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu