joi, 20 iunie 2013

Proiect international etwinning ,,Children around Europe,,

Cu ocazia zilei de 1 iunie am desfasurat acest proiect si nu am avut timp sa pun pozele.A fost un proiect foarte interesant,care s-a desfasurat online si in care ne-am implicat mai multe grupe de copii si educatoare din unitatea noastra.Proiectul s-a derulat o saptamana,fiecare zi avand o tema si o sarcina de realizat pentru toti partenerii proiectului.Eu o sa prezint una din sarcinile grupei noasre si anume realizarea unei carti a copiilor din Romania.Fiecare copil a realizat un desen cu dorintele lui pe o parte a foii,iar pe cealalta parte a pictat steagul tarii noastre.La final am perforat toate lucrarile si le-am legat cu un tricolor.A iesit foarte frumos si copiiilor le-a placut mult..Este pentru prima oara cand participam la un proiect online si este o experienta frumoasa.Va indemn din suflet sa incercati si voi!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu